Inquiry
Form loading...
Cuncepzioni cumuni di HDMI (High Definition Multimedia Interface)

Notizie di i prudutti

Cuncepzioni cumuni di HDMI (High Definition Multimedia Interface)

31-08-2024

   9e417bfe790cefba1814e08b010a893.pngHDMI hè un aghjurnamentu digitale cumpletu di u standard video analogicu esistente.

HDMI segue u standard EIA/CEA-861, chì definisce u formatu video è a forma d'onda, u modu di trasmissione di l'audio cumpressatu è micca cumpressu (cumpresu l'audio LPCM), u trattamentu di dati ausiliari, è l'implementazione di VESA EDID. Hè da nutà chì u signale CEA-861 purtatu da HDMI hè elettricamente cumpatibile cù u signale CEA-861 utilizatu da l'interfaccia di visione digitale (DVI), chì significa chì quandu si usa un adattatore DVI à HDMI, ùn ci hè micca bisognu di signale. cunversione è senza perdita di qualità video.

Inoltre, HDMI hà ancu a funzione CEC (Consumer Electronics Control), chì permette à i dispositi HDMI di cuntrullà l'altri quandu hè necessariu, per chì l'utilizatori ponu facilmente uperà parechji dispositi cù un solu telecomando. Dapoi a prima versione di a tecnulugia HDMI, parechje versioni sò state lanciate, ma tutte e versioni utilizanu i stessi cavi è cunnessi. A versione HDMI più recente furnisce ancu funzioni più avanzate, cum'è supportu 3D, cunnessione di dati Ethernet, è prestazioni audio è video, capacità è risoluzione rinfurzate.

A pruduzzione di i prudutti di u cunsumu HDMI hà cuminciatu à a fine di u 2003. In Europa, secondu a specificazione di l'etichetta HD Ready formulata cumuna da EICTA è SES Astra in u 2005, i TV HDTV devenu supportà l'interfaccia DVI-HDCP o HDMI. Dapoi u 2006, HDMI hè apparsu gradualmente in i telecamere di TV d'alta definizione di u cunsumadore è e camere digitali statiche. Da l'8 di ghjennaghju di u 2013 (u decimu annu dopu a liberazione di a prima specificazione HDMI), più di 3 miliardi di dispositi HDMI sò stati venduti in u mondu sanu.